Няколко съвета за това как да повишим позициите си при търсене в Google. Алгоритъмът на търсачката получава редовни обновления и за да не пострадат резултатите Ви трябва често да следите дали сайтът Ви се съобразява с новите изисквания. В тази статия споменаваме няколко от тенденциите в СЕО за 2017, като акцент върху социалните мрежи и сигурността.

Не забравяйте социалните медии

– 75% от потребителите имат профил в една или повече социални мрежи. Някои социални мрежи дори се интегираха с Google за по-добра бъдеща оптимизация. Facebook например в България е лидер в сферата, като доста хора използват него за търсене, вместо стандартните търсачки.

Повишете сигурността

в началото на следващата година Google ще въведе термин „несигурен“ за сайтове, които нямат HTPS протокол, но събират данни за пароли и плащания. Това е доста важна новина за всички онлайн магазини, които не разполагат с протокол за сигурност. Значката ще се показва стандартно в най-ляво в лентата за домейна.

Добавете вашия бизнес в Google maps

Нова платформа за редакция на бизнес профилите в Google Maps. Почти всяка компания вече има изграден адрес в Google Maps. Доскоро обаче имаше голямо забавяне в процеса на редакция на профилите и отскоро Google вече има нова платформа, чрез която да се обновява информацията на фирмите и компаниите в Google Maps.

Оutbоund lіnkѕ (изxoдящи линĸoвe)

Изxoдящитe линĸoвe (линĸoвe, ĸoитo ниe cлaгaмe oт нaшият caйт ĸъм дpyги външни caйтoвe) ca мoжe би нaй-пpeнeбpeгвaнoтo нeщo в ЅЕО oптимизaциятa зa тъpcaчĸи.

Tyĸ e ocтaнaлo cxвaщaнeтo, чe aĸo имaмe изxoдящи линĸoвe щe ни изтeчe Раgе Rаnk, Lіnk Јuісе и дp. пoдoбни.

Изпoлзвaнeтo нa тaĸивa изxoдящи линĸoвe ĸъм aвтopитeтни caйтoвe нa нaшaтa тeмaтиĸa пoмaгa нa пoтpeбитeлитe дa нaмepят дoпълнитeлнa пoлeзнa и ĸaчecтвeнa инфopмaция, ĸoятo я нямa нa нaшият caйт, нo e cвъpзaнa c нaшaтa тeмa.Toвa пoдoбpявa пoтpeбитeлcĸoтo изживявaнe пopaди няĸoлĸo пpичини:Cпecтявa вpeмe нa пoтpeбитeлитe дa тъpcят дoпълнитeлнa инфopмaция

Усъвършенстване структурата на сайта

Ако трябва да добавите ново съдържание, то, разбира се, ще трябва да се вмести в настоящата структура на сайта ви. Ако плана ви е добре замислен, новото съдържание ще изисква само незначителни промени.

По-често преразглеждаме структурата на сайта, ако искаме да изпратим повече PageRank към отделни страници, както и да увеличим броя текстови линкове (котва текст) които сочат към тези страници, за да подобрим класирането си на тези специфични термини за търсене.

Ако искате да увеличите класирането на някоя страница, реално имате две възможности за избор – или да насочите повече линкове към страницата от вашия сайт, или да получите повече линкове от външни сайтове, с ключовите думи в котва текста.